Asukkaille

Takaisin uutisiin

Asiakaspalvelu toimii vain ajanvarauksella

11.05.2020

Oy Helsingin Asuntohankinta Ab:n asiakaspalvelupiste osoitteessa Eevankatu 2, Länsi-Pasila on toistaiseksi pääosin suljettu koronavirustilanteen takia. Aiakaspalvelu palvelee kuitenkin ajanvarauksella sellaisissa tilanteissa, joissa käynti toimistolla on välttämätön asian hoitamiseksi. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi avaintenluovutus ja -palautus. Esimerkiksi vuokrasopimuksen irtisanominen ja tekeminen onnistuvat sähköisesti. Lisätietoja / ohjeita sähköisten lomakkeiden käyttöön saa tarvittaessa asiakaspalvelusta. Helsingin Asuntohankinnan asukkaat tavoittavat toimistohenkilökunnan helpoiten lähettämällä asiastaan viestin sähköpostiin toimisto@helah.fi.

Asiakaspalvelun resurssit on keskitetty koronavirustilanteen tuoman poikkeustilanteen ajaksi verkko- ja puhelinpalveluun. Puhelinpalvelun aukioloajat säilyvät ennallaan eli toimistoon saa yhteyden puhelimitse numeroon 020 7199 670 maanantaista perjantaihin klo 9–15. Palvelussa voi olla ruuhkaa, joten toimisto pyytää yhteydenottajilta kärsivällisyyttä jonottaa ja odottaa vuoroaan.

Helsingin Asuntohankinta pyytää, että yhteyttä otetaan yhdessä asiassa vain kertaalleen ja vain yhtä kanavaa käyttämällä. Näin varmistetaan mahdollisimman nopea palvelun kiireellisille avuntarvitsijoille. Asiakaspalvelu ikävä kyllä siis ruuhkautuu koronavirustilanteen aikana.

Mikäli asiointi yhtiön kanssa edellyttää käyntiä asiakaspalvelussa, koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi kävijöitä muistutetaan huolehtimaan käsihygieniasta asioidessa asiakaspalvelussa. Suojamaskin tai huivin käyttö suun ja nenän suojana on sallittua. Asiakaspalveluun ei pidä tulla, jos havaitsee koronavirukseen viittaavia oireita.

Helsingin Asuntohankinnan asioita hoitava Kiinteistö Oy Auroranlinnan henkilöstö välttää riskien minimoimiseksi toistaiseksi asiakkaiden kättelyä ja muuta fyysistä kontaktia asiakkaiden kanssa. Henkilökunta käyttää kertakäyttöhansikkaita avaimia käsitellessään.